Klachtenregeling
Cura Oris mondzorg streeft naar het leveren van de beste tandheelkundige zorg met de fijnste service. We vinden het heel belangrijk dat onze patiënten tevreden zijn. Ondanks alle aandacht en inzet kan het zijn dat u niet tevreden bent of dat de behandeling en begeleiding niet is wat u verwachtte.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Heeft u een klacht? Laat het ons weten, dat geeft ons de mogelijkheid om gezamenlijk te kijken naar een goede oplossing. Er zijn verschillende mogelijkheden om een klacht in te dienen via contact. We nemen uw klacht altijd serieus en gaan vertrouwelijk met uw gegevens om.
Bespreken met direct betrokken medewerkers
We vragen u uw klacht als eerste te bespreken met de direct betrokken medewerker(s). Het kan zijn dat er sprake is van een misverstand en dan zoeken we graag naar een goede oplossing.
Als u er met ons niet uitkomt
Bent u toch niet tevreden met de manier waarop wij uw klacht behandelen? Dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter Bevordering van de Tandheelkunde (KNMT). De KNMT heeft een onafhankelijke klachtencommissie die klachten van patiënten onderzoekt en in behandeling neemt.
Hier vindt u meer informatie: Ontevreden over je behandelaar? Dit kun je doen.
Heeft het gesprek met de zorgverlener niet tot een bevredigende oplossing geleid? Dan kunt u de klachtenfunctionaris van skge inschakelen. Zij kan bemiddelen tussen u en de zorgverlener. In dat proces wordt van u een actieve inbreng verlangd. U moet bereid zijn om uw klacht toe te lichten en ook om te luisteren naar de reactie van de zorgverlener. Zo zoekt de klachtenfunctionaris, samen met beide partijen, naar ruimte voor een oplossing.
Feedback
We horen het ook graag als u vindt dat we iets beter kunnen doen. Op die manier kunnen we de kwaliteit van onze zorg en service verbeteren.
Disclaimer
Cura Oris is zorgvuldig als het gaat om het geven van betrouwbare en actuele informatie aan de bezoekers van deze website. Zij kan echter niet garanderen dat deze informatie altijd foutloos, volledig en actueel is. Daarom kunnen aan de informatie op deze website alsmede eventueel advies – per e-mail, via de vraagfunctie of op pagina’s van deze website – geen rechten worden ontleend. Verder aanvaardt Cura Oris geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van onjuistheden of onvolledigheden in de aangeboden informatie, noch voor schade die het gevolg is van problemen veroorzaakt door, of inherent aan het verspreiden van informatie via het internet, zoals storingen of onderbrekingen van of fouten of vertraging in het verstrekken van informatie of diensten door Cura Oris of door u aan Cura Oris door middel van de website of anderszins langs elektronische weg.
Op de website kunnen hyperlinks of andere verwijzingen naar informatie van (niet-)commerciële instellingen en organisaties zijn opgenomen. Cura Oris is niet verantwoordelijk voor de inhoud van die websites en informatie van derden.